Wednesday, October 19, 2016

Makelaarsloon Rekening Vir Penny Stocks

Makelaarsloon rekening vir Penny stocks ? Ek het nie verhandel pennie aandele vir die jaar , want ek 'n klomp geld verloor in die ou dae en kinda moed opgegee . Ek het besluit om terug te kry in dit , maar my firstrade rekening vra 'n hele klomp van die ekstra koste as jy meer as 5000 aandele verhandel . My groot vereistes is dat ek byna onbeperkte bedrag van aandele kan handel sonder enige ekstra koste , die koste per handel is minder as $ 10 , die diens het 'n goeie Android APP, en dit het 'n goeie web interface . Real - time voorraad inligting sal ook lekker wees . Kan nie Zecco beveel . Hulle sal bedrogspul jou. Geskryf hul CS , is meegedeel die voorraad kan nie meer aanlyn verhandel en ek moet bel en betaal $ 200-700 om die voorraad handel oor die telefoon .


No comments:

Post a Comment