Sunday, October 23, 2016

Christelike Finansiële Radio Network

Emini handel strategieë - CFRN eksklusiewe onderhoud w / David Marsh Oor Dawid Marsh Ek is betrokke by die markte sedert die vroeë 1990's. Ek het begin met termynkontrakte handel, dan aanbeweeg na handel opsies, gegradueer aan-beurs, dan volle sirkel, terug na termynmark tradingwhere ek permanent bly. Gedurende hierdie tyd het ek ook geleer daytrading en swaai handel. Toe ek 21 jaar oud was ek gery al die pad van my huis in Buffalo, New York na Chicago om te gaan na 'n $ 3800 Options Klas. Dit was 'n groot natuurlik ek baie geleer en was in staat om die CBOT (Chicago Board of Trade) Ek het selfs 'n CBOT sweater gekoop besoek! Maar toe ek by die huis kom, was ek gebreek, so ek moes alles wat ek op die hande geleer het en het weer aan die werk! Ek het daarin geslaag om te red 'n paar geld en 'n rekening oop te maak. Dit het net 'n paar maande en ek blaas die rekening. Sodra dit gebeur het ek terug gegaan op my soeke na die geheime om handel te vind. Ek lees baie boeke en het na 'n baie hoë prys seminare en selfs gekoop 'n huis studierigtings van die ghoeroes. Ek het geleer oor tegniese ontleding en al die verskillende aanwysers mens kan gebruik om toekomstige markpryse voorspel. Eerlik die eerste 3 jaar was taai. Ek blaas 'n baie handel rekeninge en verlore tien duisende dollars. Ek het besef handel is 'n moeilike besigheid nie, maar ek het onknowing eendag Ek sou vind wat ek soek. Dit het 'n rukkie, maar ek het uiteindelik besef dat wat ek mis is dissipline. Ek het 'n harde tyd volgende deur met reëls! Ek is dit heeltemal verander my denke proses op die handel. Ek besef dit is 'n moeilike besigheid en dat as ek kon volg reëls dan het ek werklik geen besigheid handel. Daarna het my handel loopbaan reg rondom! Ek het toe ontwikkel 'n baie eenvoudige benadering tot die saak. Ek het 2 aanwysers dat wanneer dit gebruik word saam was hoogs akkurate. Natuurlik het ek terug getoets is dit vir 'n paar maande om te sien hoe dit werk en om reëls, inskrywings, uitgange ens te skep Na ongeveer 3 maande het ek verhandel lewe met die regte geld en die resultate het fantasties. My hele verstand stel is verskillende. My doel was pad terug na 'n moord in die mark te maak. Nou dis nie die geval nie. Nou handel ek vir 'n lewe! Ek neem 'n klein stuk elke dag 'n baie gemaklike lewe te maak. Ek hou daarvan om dit te sien as 'n appel boom buite my huis. Alledaagse Ek gaan buite en neem die appels wat ek nodig het vir die dag. Ek dont probeer om te kap die hele boom! Ek verdien my 8220; living8221; deur die handel vir 1 punt per dag! Handel vir 1 punt per dag is 'n baie maklike doelwit te bereik. As ek nodig het om meer geld te maak, ek handel bloot meer kontrakte. Om jou 'n idee van wat 1 punt per dag kan produseer gee, 'n blik op my Besigheidsplan. Dit is waarom ek bied 'n 30 dae dubbel soveel geld terug waarborg. Ek weet en waarborg dat as jy my strategieë en die dissipline wat daarmee gepaard gaan volg, sal jy 'n punt elke dag wat jy handel te maak. Klik hier vir vandag se onderhoud.


No comments:

Post a Comment